#1 Skrevet April 18, 2005 som topic sier passer de helrøde baklyktne rett på uten noen mods? hvis ikke hva må gjøres får og få de til og passe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Vidar Berge vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 Tom rune veit også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2005 De passer ikke skikkelig uten modifikasjoner, stikker mellom 5 og 10mm utenfor karosseriet. På de lyktene jeg hadde så pussa/filte jeg bort plasten på baksiden av lykta og borra opp hullene til festeskruene. ser mye bedre ut når du får lyktene helt "kant i kant" med karossen. og så kan du knuse de stygge orange blinklys glasset inne i lykta, og sette inn silvervision eller diadem pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 De passer ikke skikkelig uten modifikasjoner, stikker mellom 5 og 10mm utenfor karosseriet.På de lyktene jeg hadde så pussa/filte jeg bort plasten på baksiden av lykta og borra opp hullene til festeskruene. ser mye bedre ut når du får lyktene helt "kant i kant" med karossen. og så kan du knuse de stygge orange blinklys glasset inne i lykta, og sette inn silvervision eller diadem pærer. takk for info:) får gå litt i tenke boksen og finne ut hva jeg vil gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 3, 2007 Noen som vet om det faktisk er mulig å kjøpe disse lyktene til 6n? uten at de trenger modifikasjon, man får jo grønne/blå osv. Men jeg finner ingen helt røde til 6n. noen som har en produsent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 3, 2007 Hvis du ikke finner har jeg et sett helrøde baklykter til 6N2 liggende på rommet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 3, 2007 Jeg har satt på sånne baklykter på en 96 mod. Polo og da måtte jeg også bytte kontakten til baklykta. Så det er noe omkobling og div. også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...