Golf mk2 gti 16v valg av størrelse på felg

Anbefalte innlegg

Hei :) eg skal kjøpe felga til golfen og har sett på compomotive mo1580 15x8 tommer, blir de for stort på golfen? kor går grensa for kor store felga eg kan ha, og kass innpress må eg ha? kass dekk passa eventuelt best på felgane? takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8x15 passer som bare det på Golf 2. Hva slags innpress kommer de i?

 

Jeg ville ha valgt 195/45-15, ettersom 185/45 er det bare Nankang som har, og smalere enn det blir sykkeldekk og alt for mye strekk i mine øyne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilgjengelig innpress: et00 & et25>32

3, 4 & 5 bolt (Rallyraid Spec) står de :) men ka dekk må eg ha for å ikkje få dekk strekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville satsa på 16" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilgjengelig innpress: et00 & et25>32

3, 4 & 5 bolt (Rallyraid Spec) står de :) men ka dekk må eg ha for å ikkje få dekk strekk?

Du vil altså ikke ha dekkstrekk? Problemet er jo at det er begrenset med lavprofildekk på 15", så da må du opp på enten 215/45 eller 225/45 (gateslicks), men da har man jo plutselig et ganske så høyt dekk og mer senk enn 20mm kan du nesten bare glemme. Da ville jeg isåfall ha valgt ET32, men da kan du få litt klaringsproblemer inn mot fjørbein (om du har justerbart) i en viss høyde og camber må isåfall finjusteres.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal ha gateslicks på dei felgane, må berre beklage mine dårlige forklaringa :P blir 215 veldig breitt? ka skjer om eg blir stoppa i kontroll me de f.eks? hadde de våre bedre med 7,5 toms breie felger då? eller hadde de våre bedre med 16 toms som du adrian sa? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde de våre bedre me denne kansje? :MO1680

Tilgjengelig innpress et00>10

3, 4 or 5 Stud Fitments

 

om eg skal ha gateslicks og ikkje dekkstrekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville ha valgt 15" uansett, og spesielt om du skal ha gateslicks. Ville ha gått for 7" breie felger og 195/50-15 hvis du skal ha slicks. Da burde det bli kjørbart med litt lettere modifisering av hjulbuene.

 

Hva som skjer når du blir stoppa i kontroll, det er ikke lett å si før den dagen du blir stoppa i kontroll:) Det kan gå, og det kan ikke gå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okay takk for svar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.