#1 Skrevet April 18, 2005 Heisann! La merke til en u-ting i motoren min på lørdag.. Hørte en svak tikking ifra den når den gikk på tomgang.. Er dette noe som kan fixes lett? Litt kjedelig hvis det blir mere og mere da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Lenge siden oljeskift? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 7K siden... For å unngå noen misforståelser så er det Audin det gjelder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2005 Skift olje og se om det hjelper. Hvis ikke kan det være ventil-løfterne dine som begynner å bli slitt. Har bilen gått langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2005 du kan helle i motor rens i olja før du skifter olja,PLeier og hjelpe litt det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2005 Jeg var plagd med tikking på min Passat 1.8T, byttet olje og det forsvant, MEN det kom tilbake iløpet av ikke særlig lang tid. Hadde bilen inne for reg.reim bytte forrige uke og ba de samtidig se på dette med tikkinga... de kjørte på med motorrens og foreløpig høres det ut som om at dette har vært suksess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2005 de kjørte på med motorrens og foreløpig høres det ut som om at dette har vært suksess Har du merket noe økt oljeforbruk etter motorrensing? Min bil tikker voldsomt mye for tiden (12k siden oljeskift - syntetisk) og jeg skal skifte olje i morgen eller onsdag, men jeg er veldig skeptisk til motorrens pga det var totalt mislykket på en 100 2.8 jeg gjorde dette på. Lang historie kort, 2.8'en ble totakter etter rensing, den brukte 5 liter olje pr 1000 km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...