#1 Skrevet April 23, 2012 (endret) Nå nermer det seg mai og skikkelig vår! Da er det på tide å få til en runde med cruising Har planlagt å møtes i Veftsgata 6 evnt møller bil Torsdag 11. mai i halv 6-6tiden. Kom gjerne med inspill på starttiden så forandrer vi så den passer til flest mulig! Turen går igjennom storgata og utover mot bud og videre til altlanterhavsvegen. Prøve å legge inn et stopp der vi kan ta litt bilder og evnt spise en is eller to Om noen har tips eller noe er det bare å skrike ut Edit: ser forresten at det er meldt strålende sol og 15c foreløbig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2012 møte opp sikkert med 1stk Golf mk1 som klør litt etter mer solskinn er ikke hjemme før 5 så 6 hadde vært greit nok.. da hadde jeg hatt tid til å sveive igang golfen å få kommet meg innover til 6 tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2012 Skulle gjerne ha møtt opp, men kjører riskoker atm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2012 æsj ser ut som det blir B5n uansett giid hadde jeg fått montert på senkesettet og hatt penger til felger nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2012 er det mange som kommer i hele tatt ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2012 Er ikke den største oppslutningen i dette lokallaget, men blir noen oppimot 10 biler håper jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2012 Ikke mulig å få flyttet denne til f.eks 4 eller 6.mai? Vi er 2 stk som kunne tenkt seg å stilt på dette men er borte på jobb t.o.m 3 mai. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2012 Datoen er vel ikke låst i utganspunktet, så er fullt mulig å forrandre om det passer for flest folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2012 6 mai er nok halve lokallaget i ukjørbar stand;-) men sikkert en god ide og ta dette på fredagen, passer bedre for meg og:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2012 så hva blir det til ? kjekt å vite når jeg først sitter på jobb da jeg har blitt nettlaus på hjemmefronten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2012 Vel, passer for både meg og kompisen, så da hiver vi oss på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 2, 2012 da har jeg og Tynes bestemt at vi utsetter crusingen til neste uke! dette passer nok bedre for de fleste! da flere av oss bli opptatt med stand på moldestuke treffe og fra fredag til søndag! så da bli ny dato 11.5! så får vi håpe værmeldingen snur om til da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2012 Kunne tenkt meg å fyra opp A8n på detta treffet,men har dessverre ikke anledning. (KJIPT)! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 9, 2012 Da blir det til at jeg skal nedover til Bergen å hente meg ny bil på fredag, så cruisinga mi blir Bergen-Molde i stede Men dere må bare ta det uten meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 9, 2012 Det passer igjen veldig dårlig for meg også. Det er meldt veldig fint vær på mandag/tirsdag/onsdag så vi kunne jo fått til noe da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 9, 2012 drar nedover til dama på Tirsdag.. så det var litt dumt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 10, 2012 Ska vi bytte dag igjen da? Om det et interesse for det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 10, 2012 ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 10, 2012 Samma for meg! Er vel umulig at det passer for alle! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 10, 2012 kjører fra haugesund og hjemmover i morgen så om det blir i helga eller neste uke så kan jeg også være med så kansje jeg kommer med en ny bil også om alt klaffer med kjøpet av bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 10, 2012 (endret) ka med søndag uttpå ettermiddagen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 11, 2012 ser ut for at det bli labert med oppmøte ikvell! hehe søndag passer for meg! men hva med neste fredag? rekner med de fleste også har fri denne dagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 15, 2012 Neste fredag passer fint får håpe på bra vær og !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 15, 2012 Fredag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 15, 2012 Er meldt et Helv.... regnvær på fredag, mens hele neste uke er veldig bra meldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...