#1 Skrevet April 23, 2012 Jeg vurderer å selge mine felger da mest sannsynlig aldri blir ferdig med de. Samt at jeg har kjøpt meg ultraleggera til banebilen. Lagt ned veldig mange timer i å fjerne lakk, samt polering av felgkanter. Mener at det gjennstår å polere en felgkant. "Bolter" og senterdeksler medfølger. Alle "boltene" er glassblåst. Bilde av felgene: Inspirasjon om man legger inn noen flere arbeidstimer: Husker ikke ET, men passer meget bra på Golf 2. Vurderer bud over 2500,- og sender ikke. Andreas 90705849 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2012 (endret) Kan du sjekke opp ET eventuelt smekke de paa en Einser aa sjekke om det blir problemer? Finner de paa nettet i ET12,20,25 og 30. Basert paa bildet saa er det ET12. LINK Er skruene brukbare uten lakkering eller maa de faa seg lakk for aa funke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2012 Bump`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2012 (endret) SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...