Anbefalte innlegg

Ser det er flere på forumet her som har brukt verksteder i Polen til diverse jobb. Vurderer en biltur til sommeren, og ta regreimjobb på min a6/AWX i samme slengen.

Noen som har tips til verksteder? Gjerne i Szczecin eller deromkring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, begynner å lurer på om verkstedene skruer prisen i været for utlendinger. 3 førespørsler har så langt gitt følgende pristilbud: Møller Fredrikstad, ca 7000. Merkeverksted Berlin, ca 7000,-. Merkeverksted Poznan ca 6000,-.

Jeg nekter å tro at disse prisene ikke er oppjustert til "utlendings-nivå". Om ikke det er den store forskjellen på deleprisene bør vel standard timepris ligge MYE lavere både i Tyksland og ikke minst Polen?!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte litt om timepriser i Tyskland i fjord sommer. Den er faktisk nesten 1000,- i timen, men delene er jo halv pris omtrent.

I 2010 betalte jeg 150-200 kr for 1.5 time feilsøk på Audi i Poznan. Vet det er 2 Audi butikker i Poznan, en er dyrere enn den andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere som har brukt verksted i Polen (og Tyskland også, forsåvidt) - er det noe problem å finne verksteder der de snakker høvelig bra engelsk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en slektning i Szczecin, skal få han til å sjekke litt for meg i området der. Er det noen som har formening om hva en slik jobb + deler "bør" koste der? Trenger ikke være merkeverksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fatter ikke at dere gidder/tør. så hvis det er en delereklamasjon, vannpumpe ryker og rereima raser motoren hva da??

drekk heller litt mindre i løpet av året så går det i boks,kan gjøre jobben på hvilket som helst verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.