Spennende fotolocations i Bergen

Anbefalte innlegg

Halla!

 

I skolesammenheng skal jeg nå fremover utvide portføljen min ganske heftig når det kommer til bilfoto.

Siden jeg ikke er så lommekjent her nede så må jeg ha noen tips til fotolocations rundtomkring.

 

Tenker da på spennende bakgrunner, underlag osv.

Kan være greit for andre også når jeg tenker meg om, så sleng ut tips til locations :)

 

Dette er hva jeg har funnet så langt:

 

Legg gjerne inn forslag, dess flere dess bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandviken. Denne var litt stilig, tror det kan bli rått med blits å greier der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandviken. Denne var litt stilig, tror det kan bli rått med blits å greier der :)

 

Der hadde eg kontrer før :) veldig fin plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der hadde eg kontrer før :) veldig fin plass :)

 

Jeg og Jon var der igår, hele greia var jevnet og dem drev å bygde noe nytt greier :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Jon var der igår, hele greia var jevnet og dem drev å bygde noe nytt greier :(

 

Ja ska vist verta masse nye buplassar og sånt dar no :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamle Alvøen papirfabrikk og hovedhuset :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du heldig så kan tollboden være bra plass viss det er tomt for biler på plassen.

herskaps boligen på laksevåg/esso og nede ved tønnebålet er flott viss man får stå på plassen der. er vel buekorpset sin plass det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var oppe med svartediket i dag for og se om det kunne bli noe bra bilder, men der holdet de på og grave opp veien så kom ikkje helt bort dil demningen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange gode forslag her :)

 

Møllendal

Litt stilig innpå plassene der :)

 

 

var oppe med svartediket i dag for og se om det kunne bli noe bra bilder, men der holdet de på og grave opp veien så kom ikkje helt bort dil demningen...

Jeg og Jon var der oppe også, fant ut at dem drev å gravde opp veien helt inn mot demningen der. Og oppe på den andre parkeringsplassen stod det litt for mye biler.

 

En ting sikkert, dette er IKKE location for en med lav bil. Herregud så jeg slet med de fartsdumpene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.