#1 Skrevet April 24, 2012 Halla! I skolesammenheng skal jeg nå fremover utvide portføljen min ganske heftig når det kommer til bilfoto. Siden jeg ikke er så lommekjent her nede så må jeg ha noen tips til fotolocations rundtomkring. Tenker da på spennende bakgrunner, underlag osv. Kan være greit for andre også når jeg tenker meg om, så sleng ut tips til locations Dette er hva jeg har funnet så langt: Svartedikdemningen. Litt fartsdumper opp dit, men ganske stilig bakgrunn. Solheimsviken. Her det vell fyllt igjen no hinnsides med masser? Legg gjerne inn forslag, dess flere dess bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2012 Sandviken. Denne var litt stilig, tror det kan bli rått med blits å greier der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2012 var i alvøen med ruben, fornøyd med plassen. Foto album 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2012 Sandviken. Denne var litt stilig, tror det kan bli rått med blits å greier der Der hadde eg kontrer før veldig fin plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2012 Der hadde eg kontrer før veldig fin plass Jeg og Jon var der igår, hele greia var jevnet og dem drev å bygde noe nytt greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2012 Jeg og Jon var der igår, hele greia var jevnet og dem drev å bygde noe nytt greier Ja ska vist verta masse nye buplassar og sånt dar no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2012 nøstet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2012 Gamle Alvøen papirfabrikk og hovedhuset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 25, 2012 er du heldig så kan tollboden være bra plass viss det er tomt for biler på plassen. herskaps boligen på laksevåg/esso og nede ved tønnebålet er flott viss man får stå på plassen der. er vel buekorpset sin plass det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 25, 2012 var oppe med svartediket i dag for og se om det kunne bli noe bra bilder, men der holdet de på og grave opp veien så kom ikkje helt bort dil demningen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2012 Mange gode forslag her Møllendal Litt stilig innpå plassene der var oppe med svartediket i dag for og se om det kunne bli noe bra bilder, men der holdet de på og grave opp veien så kom ikkje helt bort dil demningen... Jeg og Jon var der oppe også, fant ut at dem drev å gravde opp veien helt inn mot demningen der. Og oppe på den andre parkeringsplassen stod det litt for mye biler. En ting sikkert, dette er IKKE location for en med lav bil. Herregud så jeg slet med de fartsdumpene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...