#1 Skrevet April 24, 2012 Vet ikke om dette er plassen å spørre,men under mitt tankarmatur på min audi 100 c4 fra 1993 er det en "blank" liten sylinder som sitter fast i undersiden av lokket. Saken er at jeg har funnet ett nytt armatur,men det har ikke den sylinderen. Men det passer på bilen min og er fra en 2.3 20v. Har selv en 2.3 10v. Det jeg lurer på er om noen som vet hvilken hensikt den er der for og om man kan flytte den fra ett armatur til ett annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2012 Vet ikke om dette er plassen å spørre,men under mitt tankarmatur på min audi 100 c4 fra 1993 er det en "blank" liten sylinder som sitter fast i undersiden av lokket. Saken er at jeg har funnet ett nytt armatur,men det har ikke den sylinderen. Men det passer på bilen min og er fra en 2.3 20v. Har selv en 2.3 10v. Det jeg lurer på er om noen som vet hvilken hensikt den er der for og om man kan flytte den fra ett armatur til ett annet? Bilder hadde gjort seg, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2012 skal få fikset:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...