#1 Skrevet April 24, 2012 noen her som veit hva en g42 sensor er,og hva den evnt gjør? bilen er en 2005 caddy 1,9 tdi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2012 noen her som veit hva en g42 sensor er,og hva den evnt gjør? bilen er en 2005 caddy 1,9 tdi Tipper på Air Intake sensor Den er muligens inni eller innebygd i MAF sensoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2012 Tipper på Air Intake sensor Den er muligens inni eller innebygd i MAF sensoren har prøvd en annen lmm, men ingen forskjell. trodde det kunne være den jeg oxo, ettersom bilen nesten ikke drar om dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2012 Google finner svaret. Se nederste posten i denne linken. http://www.justanswer.com/vw-volkswagen/3n520-2005-vw-transporter-tdi-60-mph-acceleration-is-faults.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2012 har prøvd en annen lmm, men ingen forskjell. trodde det kunne være den jeg oxo, ettersom bilen nesten ikke drar om dagen. G42 er Intake air temp sensor sitter som regel bak på inntaksmanifoilen like ved gasspjellet. Den er med på å regulere turbotrykk, tenningstidspunkt og bankesenor. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2012 da skal jeg prøve det. takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...