#1 Skrevet April 24, 2012 Har en 1976 Audi 80 LS hvor tripteller og klokke står veldig stille. Alt det andre virker, men innimellom så vingler nåla til speedometeret litt opp og ned under kjøring, og har hendt den plutselig går til null og opp igjen til bilens hastighet. Noen som vet hva problemet kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2012 Har en 1976 Audi 80 LS hvor tripteller og klokke står veldig stille.Alt det andre virker, men innimellom så vingler nåla til speedometeret litt opp og ned under kjøring, og har hendt den plutselig går til null og opp igjen til bilens hastighet. Noen som vet hva problemet kan være?? Nja, begyner å bli en stund siden jeg skrudde på disse sist, men jeg ville ha kontrolert folien som sitter bak på instrumentet for brudd. Bruk gjerne et multimeter hvis du har, og ohm banene bak på instrumentet. Mvh. Christian Digital Speedometerservice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2012 Takk, da skal jeg prøve å få pelt det ut en dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...