Bensinpumpe til Golf 1, 1983 modell 1,5

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker at bensinpumpen på min VW Golf 1 har begynt å svikte. Bilen mister effekt når motoren er varm, og trenger pådrag. Merker det spesielt i motbakker. Har byttet coil, kondensator, rotor, stifter, fordelerlokk, tenningen er stilt, bensinslanger er byttet, vacum slanger er også byttet. Nå har turen kommet til bensinpumpen. Er det noen som har en liggende??: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis det ikke har løst seg til helgen så kan eg plukke pumpen av gamlemotoren min og smekke den i posten til deg mot at du dekker frakten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med at det er en mekanisk pumpe du trenger. Jeg kan skaffe en fra Valeo til kr 489,- veil inkl mva.

 

247065

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet. Har pratet med HotShop, som kunne skaffe denne delen. Men, har tatt over en uke nå, så jeg har sendt en mail til dem og spurt hvor lang tid de trenger. Tror delen kunne skaffes i Danmark. Takk igjen for tilbudet, tar kontakt med deg hvis HotShop ikke kan levere pumpen snart...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ha den i min butikk i Oslo til kl 13.00 i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.