#1 Skrevet April 18, 2005 Ja nå sitter jeg fint i det! Nå stå den eneste nøkkelen jeg har i tenninga, og bilen låser seg. Hvordan i H*****E før jeg opp dørene nå? Noen forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 kan jo ringe viking så kommer de og dirker opp bilen din en kamrerat fikk låst opp bilen sin her jeg bor ihvertfall av viking og det ble ingen merker gjort på ca 2-3 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 kan jo ringe viking så kommer de og dirker opp bilen din en kamrerat fikk låst opp bilen sin her jeg bor ihvertfall av viking og det ble ingen merker gjort på ca 2-3 min Har ringt naf, men de sier det er veldig vanskelig å dirke opp denne bilen.. Vi får se....... Edit: Vi fikk nappet ut nøkkelen med en "sonde" og presset inn knappen på fjenkontrollen. Done Deal Skal forøvrig inn å skifte låsekasser i morgen, det er visst utvidet garanti på låsekassene. (5 år eller 100 000km) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...