Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti styling til A8? Har lyst å sette litt særpreg på bilen, noe som ikke andre har :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært borti styling til A8? Har lyst å sette litt særpreg på bilen, noe som ikke andre har :)

 

Ja, hjul og senking... minst 21 tom med 255/30 21. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bare 19" Audi A8 felg..men funker vel det ? Samt nytt KW senkesett, justerbart trykk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IKKE ødelegg bilen "min" Mats : bråk :

 

Går et par styla A8`er her i Bergen og FY det er fælt.. Er veldig lite utvalg, og det som er kler ikke bilen.. Personlig så liker jeg styling på de fleste biler, men på A8 er det bare fælt.. Der er det lakk, felger, ruter, eksos og senk som gjelder..

Skulle jeg gått videre med bilen da jeg hadde den, så hadde det blitt 20", mørke ruter, S8 grill og eksos.. Prøvde å finne ut om det gikk ann å hive på en facelift front, men fikk masse ulike svar på det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å style sååå veldig...har sota rutene, men ikke bakruta, venter litt med det...eller så er jo bilen senka, og blir bedre når jeg får på nye dempere.

 

Ellers så fant jeg ikke 20" i de felga jeg ville ha..ble 19"..

Vidre, så er jeg på utkikk etter endestusser eller no slik...vet du om noe ? S8 grill, hvor skaffer jeg det ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har vært borti styling til A8?

:fy: Ikke engang tenk tanken... Runar og Øystein har oppskriften over! Facelift må da bli utrolig dyrt? Forskjellene så langt jeg har sett er ganske store på panser, lykter, grill, fanger ++...

 

Hadde jeg hatt penger og mulighet skulle jeg kjøpt bilen din tvert! Den er rett og slett lekker som den er! 19" A8 felger er vel ok, men jeg hadde ikke valgt originale felger i den dim`en på en A8 om jeg skulle hatt noe særegent, ruller jo titals originale A8`er med 18 og 19" A8 felger...

 

20" kantfelg gjør seg på A8 mener nå jeg.. Uansett, styling er : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør være forsiktig med styling på A8 ja, det ser nødvendigvis ikke pent ut.

 

A8_JED_34Front_complete_Z.jpg

A8_JED_34_rear_complete_Z.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere vise meg noen felger ? som dere..synes ...er fine ? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei fysjameg : haha :

 

S8 grill finner du brukt, og en billig løsning til eksos i rompa er en universal effektpotte som du får sveisa til.. Ellers så koster det fra 3500,- og oppover for en bakpotte som passer rett på.. Men svært få har det, eller kan skaffe. De fleste er tom hos leverandør og produserer ikke til EN mann i lille Norge..

 

Bygge om til facelift er nok kostbart ja, må hvertfall bytte panser, fangere, lykter og sikkert skjermer og noe i frontseksjon.. Du får tilfeldigvis få deg en liten trøkk foran som ikke du er skyld i : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere vise meg noen felger ? som dere..synes ...er fine ? :D

 

Jeg synes de nye A8 felgene er jækla pene, men som Knut sier at skal du ha litt særpreg på bilen er nok noe annet mer passende.. Men til den stilen jeg liker A8 er nok de du har kjøpt konge. Men skulle vært 20" da, blir ballongdekk med 19" :D

 

Det kreves at du poster bilder av bilen med de nye felgene og soting...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten ting, jeg har fått endel steinsprang i front... hvordan blir det å legge lakk rett i disse hakkene ? har du ærfaring med dette Øystein ? ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten ting, jeg har fått endel steinsprang i front... hvordan blir det å legge lakk rett i disse hakkene ? har du ærfaring med dette Øystein ? ...

 

HOLD AVSTAND er det eneste som hjelper ja, men kommer alltid en teit trailer å pøser over deg med stein alikavel.

Kan jo legge lakk i men vanskelig å få strøkent.. Må pusse fint rundt og legge nedi med tannpirker eller noe, pusse med 1200 papir, rubbe og polere.. Jeg lakket opp igjen hele fronten pga prikker her og der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Går et par styla A8`er her i Bergen og FY det er fælt..

 

Vet hvilke du snakker om. Ser ikke ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan dere vise meg noen felger ? som dere..synes ...er fine ? :D

Ikke misforstå meg, syns A8 felgen er lekker jeg, men det jeg mente var at den gjør ikke bilen din til noe "eksepsjonelt".. Det er jo en A8 felg, ergo en originalfelg og da skal det litt til før den skiller seg ut, men jada, en fin felg du har valgt deg, hadde jeg hatt 5-bolt hadde jeg nok kanskje gått for samme felg selv..

 

En felg jeg syns er veldig fin på A8 er denne på bildet. Denne i rett dimensjon ( f.eks 20x9.5 ) hadde sklidd rett inn i bilens linjer, uten å se for stort og voldsomt ut. Det er vanskelig å velge felg generelt, men enda værre på en bil som A8 mener jeg, det må harmonere med bilens "utstråling", det må være en viss klasse over det..

Imager.dll?Image=C:\www\expublisher\arch

 

Ellers er dette et godt valg i mine øyne, Superstar Bügel :

S8-crestII.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med http://www.BilKosmetikk.no ... virker som de har peiling i alle fall.

Det skal i alle fall jeg... fått en del steinsprut gjennom åra som det må gjøres noe med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS LM slår ALDRI feil, uansett, så det er jo et soleklart 1:e valg.. Pottene syns jeg mindre om, iallefall "sammensmeltingen" av ringene... Kan godt være doble potter på hver siden , men ville fortsatt valgt å ha det enda mer diskret..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart eller sølvfarga A8 med 20" kromfelger med skikkelig kant, max senk, svart-tona ruter, de der kromlistgreiene rundt rutene så har du ei så feit A8 som du kan få spør du meg! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes faktisk A8 med 3-tusenmetre i fronten. Gidder ikke si no mere : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.