#1 Skrevet April 25, 2012 Hei har to nesten komplette audier ,en sølvgrå audi 80eller90 89 mod med 10v femmer og en audi 80, 92 mod med firer , som selges i deler. Noen deler er solgt priser fra kr 100+ frakt mvh roald simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2012 har du dynamo som passer på 2.0l 4er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2012 hvordan ser gulvet i bagasjerommet ut? hele gulvet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2012 Hei, det er jo firer i den ene bilen som er 92 mod men om dynmoen passer vet jeg ikke beklager hvordan ser gulvet i bagasjerommet ut? hele gulvet. Hei på den grønne er det helt strøkent:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2012 er det likt pre 90 modell tro, husker ikke eksakt års modellen men den er mellom 85 og 90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2012 er det likt pre 90 modell tro, husker ikke eksakt års modellen men den er mellom 85 og 90. Hei hm det er jeg ikke sikker på men har jo en 89 mod her også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2012 Hei! Har du teppe, ratt og frontlykter til ' 89 mod. ?? Er det en 80 eller 90?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 30, 2012 Heisann! Er det svarte lister på dørene? Er de i grei stand? Kunne evt trengt til min 88 mod 90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...