#1 Skrevet April 25, 2012 Fikk idag mine nye led baklykter som jeg bestilte på dectane.de https://www.dectane.de/index.php?cat=c977_A6-4F.html Fulgte ikke med bruksanvisning! står bare at det plug&play og litt info om lyktene Selve monteringen gikk som en drøm, men når jeg startet bilen så lyste de ikke likt på begge sider, å de lyste også ganske svakt. Kom også opp feilmelding i bilen når jeg trykket inn brems. Dette må sikkert kodes om?? er ikke så god på sånt:P Er dette veldig komplisert? Noen som kunne gitt meg en liten guide? Takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2012 Ingen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2012 Du må kode om til LED ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2012 Hehe ja..men hvordan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2012 Du finner det vel i 09 central electronics, hvis jeg husker rett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2012 Sendte en mail til Dectane og fikk dette svaret : Encoding the tail lights on Audi vehicles without LED brake light First In the control unit go to STG 46 Second Select Comfort System Third ECU Coding - Function 07 4th subtract from the existing value of 131072 Ble ikke akkurat noe klokere jeg Men mener å ha lest et sted det du sier ja, at man må gå inn i 09 central electronics 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2012 Dette er det som kommer opp når jeg kobler meg til bilen (med org baklykter) : Går inn på 46. Central Control og får opp dette: -Can Bus Normal -4F0910289D -komfortgeraet H14 0090 Ecu codeing: 0000133 Servecode: 02335 Regner så med at jeg så må gå videre inn på 07. Code Module? Når jeg går inn der får jeg to valg: 1. Code 65535 (5pin) 2. Code 1048575 (7pin) Noen av de jeg må forandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2012 Nei, du skal vel bare inn på 09 og adaptation, og så fortelle bilen at den har LED... Du kan jo se på Ross-tech sine sider. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...