#1 Skrevet April 18, 2005 Snakket med guttene på Autopower idag,tenkte å bestille meg Green Stuff til RS2en min, men ble anbefalt å bruke Ferodo klosser på den bilen isteden. Noen som har erfaringer på disse forskjellige klossene??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Helt klart, bruk ferodo klosser. EBC klosser er nesten det samme som std klosser og de støver noe inne i . Hadde sånne på URQ'n min.Aldri mere. Ferodo klosser brukte vi på subaru Gr.N og WRC bilen funket meget bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 Mine erfaringer med EBC er at de støver mye, men støvet er lett å vaske av. Værre var det med at det til stadighet ble kast i skivene foran. Satte på orginalt og da virket det som bare det. Søk på EBC på forumet, og du vil finne at det er diskutert mange ganger før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2005 Da blir det Ferodo.... Ringer Kollevold i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 19, 2005 Vil ikke anbefale deg Ferrodo DS2000. Hadde det på min Polo G40, når de var 1/3 slitt falt hele friksjonsbelegget av selve platen............ Eneste jeg har vært fornøyd med er Mintex M1144. Støver en del, men er lett å fjerne, selv for en som ikke vasker plagsomt mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...