Anbefalte innlegg

Snakket med guttene på Autopower idag,tenkte å bestille meg Green Stuff til RS2en min, men ble anbefalt å bruke Ferodo klosser på den bilen isteden. Noen som har erfaringer på disse forskjellige klossene???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart, bruk ferodo klosser. EBC klosser er nesten det samme som std klosser og de støver noe inne i :evil: . Hadde sånne på URQ'n min.Aldri mere.

Ferodo klosser brukte vi på subaru Gr.N og WRC bilen funket meget bra : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine erfaringer med EBC er at de støver mye, men støvet er lett å vaske av. Værre var det med at det til stadighet ble kast i skivene foran. Satte på orginalt og da virket det som bare det.

 

Søk på EBC på forumet, og du vil finne at det er diskutert mange ganger før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det Ferodo.... Ringer Kollevold i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke anbefale deg Ferrodo DS2000. Hadde det på min Polo G40, når de var 1/3 slitt falt hele friksjonsbelegget av selve platen............

 

Eneste jeg har vært fornøyd med er Mintex M1144. Støver en del, men er lett å fjerne, selv for en som ikke vasker plagsomt mye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.