Omlegging av dekk. Hvem til hvilken pris?

Anbefalte innlegg

Hvem i Akershus / Oslo - området er det som har grei pris på omlegging og balansering?

Noen klubbavtale?

Og hvilken pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkskift på Fjerdingby har gode priser! :)

 

Dekkmann på Hvam tok 595,- for å legge på to 19" dekk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkvarehallen er flinke og serviceinnstilte. 400kr for fire dekk sist gang jeg fikk lagt om 17" SUV-hjul for faren min.

 

De holder til i Grini Næringspark på Østerås.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk Dekklåven på Rud, http://www.dekk.as, de har i alle fall vært rimelige på både dekk, felg, montering etc., men vet ikke prisen for kun å legge om dekk. I alle fall veldig serviceinnstilte der. Kanskje du får litt "Henning-rabatt" om du snakker med Tor Ivar der. Har skaffet dem noen kunder og handlet litt der selv, så han kjenner meg nå :)

 

Dekkvarehallen på Østerås har ikke jeg fullt så god erfaring med.. Fikk levert 6 år gamle dekk da jeg skulle ha noen sommerdekk de ikke fikk tak i hos Dekklåven. Masse surr med ubalanse og avbalansering før jeg til slutt fikk nye dekk.. Men det var etter en del krangling om det var dekkene eller felgene som var årsaken. Men rimelige er de nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkvarehallen er flinke og serviceinnstilte. 400kr for fire dekk sist gang jeg fikk lagt om 17" SUV-hjul for faren min.

 

De holder til i Grini Næringspark på Østerås.

 

PS: Er dette hjulskift det er snakk om, eller omlegg av dekk? 400,- kan vel stemme bra hvis det bare er snakk om hjulskift på bilen, men dekkomlegg regner jeg med koster mer..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Er dette hjulskift det er snakk om, eller omlegg av dekk? 400,- kan vel stemme bra hvis det bare er snakk om hjulskift på bilen, men dekkomlegg regner jeg med koster mer..?

 

Dette er montering av 4 løse, medbrakte dekk. De har så langt vært en av få dekkforhandlere som ikke tar fantasipriser for dette. Nå kjenner jeg gutta litt gjennom jobben, men har inntrykk av at de gir samme pris til alle som kommer med løse dekk.

 

Til de som lurer, ring 67 16 60 50 for å høre pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uten tvil det billigste jeg har hørt om da ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.