Sommerfelger til Audi Coupe Q20V.

Anbefalte innlegg

Heisann, noen som vet hva boltsirkel og dim som passer til denne bilen, vet at det er 4 bolts nav.. Hvilke felger passer eventuelt til denne bilen.. Finnes det spacere slik at jeg f.eks kan ha 5-bolts S2 felger på denne bilen??

Kom gjerne med forslag til felg/dekk med eller uten link..

På forhånd takk. Emil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet noe ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boltsirkel er 4x108, størrelse kan være så mangt. 7.5X17 ET35 felger med 225/45R17 er en grei størrelse, en god kombinasjon av utseende, størrelse og et snev av komfort.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle bumpe denne.

Kan folk legge ut forslag til fete felger i 4*108. Helst med bilde av hvordan felgene tar seg ut på bilen! Er det kjempeforskjell i kvalitet på felgsett fra Sharif kontra dyre felger fra "vanlige" butikker.

Håper på masse bilder og forslag !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bytt boltsirkel som jeg skal. 5x112 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken, men det høres jo veldig lettvint ut "bytt boltsirkel".

Det du mener er : Bytt fjærbein, spindler, nav, bremseskiver, (kalippere?) rundt hele bilen. Koster mye penger og er mye jobb.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken, men det høres jo veldig lettvint ut "bytt boltsirkel".

Det du mener er : Bytt fjærbein, spindler, nav, bremseskiver, (kalippere?) rundt hele bilen. Koster mye penger og er mye jobb.

Er det jeg mener ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.