#1 Skrevet April 18, 2005 Heisann, noen som vet hva boltsirkel og dim som passer til denne bilen, vet at det er 4 bolts nav.. Hvilke felger passer eventuelt til denne bilen.. Finnes det spacere slik at jeg f.eks kan ha 5-bolts S2 felger på denne bilen?? Kom gjerne med forslag til felg/dekk med eller uten link.. På forhånd takk. Emil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 20, 2005 Ingen som vet noe ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 20, 2005 Boltsirkel er 4x108, størrelse kan være så mangt. 7.5X17 ET35 felger med 225/45R17 er en grei størrelse, en god kombinasjon av utseende, størrelse og et snev av komfort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 10, 2006 Tenkte jeg skulle bumpe denne. Kan folk legge ut forslag til fete felger i 4*108. Helst med bilde av hvordan felgene tar seg ut på bilen! Er det kjempeforskjell i kvalitet på felgsett fra Sharif kontra dyre felger fra "vanlige" butikker. Håper på masse bilder og forslag ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 10, 2006 bytt boltsirkel som jeg skal. 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 10, 2006 Jeg har tenkt tanken, men det høres jo veldig lettvint ut "bytt boltsirkel". Det du mener er : Bytt fjærbein, spindler, nav, bremseskiver, (kalippere?) rundt hele bilen. Koster mye penger og er mye jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 10, 2006 Jeg har tenkt tanken, men det høres jo veldig lettvint ut "bytt boltsirkel". Det du mener er : Bytt fjærbein, spindler, nav, bremseskiver, (kalippere?) rundt hele bilen. Koster mye penger og er mye jobb. Er det jeg mener ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2006 Ingen som vet om ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 19, 2006 http://vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=4262 Toora 17"-felger. Tommy Skarstein på forumet skal selge noen slike felger nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...