#1 Skrevet April 18, 2005 Nokon som veit om det går bra med 195/50-15 dekk på 8" brei felg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2005 Nokon som veit om det går bra med 195/50-15 dekk på 8" brei felg? Det går helt fint. 8" er ca 20,5 cm og dekket er 19,5 cm. Blir nesten ikke strekk i dekket engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2005 195 skal gi en pekepinn på bredden av dekket. Men det stemmer ikke 100%. Jeg har 195 på 7,5" felg, og det er ca 8mm strekk på hver side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2005 Det blir strekk med 195/45 elns iaffal. Bare se på gamle-poloen til Kopperud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2005 noen som har bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2005 Det går helt fint. 8" er ca 20,5 cm og dekket er 19,5 cm. Blir nesten ikke strekk i dekket engang. Det er riktig at det går fint, men dekket blir ganske strekt. Men ville vært litt forsiktig med å sammenligne tommer på felg mot bredde på dekk slavisk likevel. Man skal vel egentlig ha endel bredere dekk enn felg for at det skal se "fabrikkriktig" ut og ikke kult å anbefale folk strekte dekk dersom de ikke vil ha det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 18, 2005 går helt fint med 195/50/15 på 8x15 felg vertfall har ikke no bilde av det men kan tas i morgen om ønskelig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 18, 2005 går helt fint med 195/50/15 på 8x15 felg vertfall har ikke no bilde av det men kan tas i morgen om ønskelig:) Er det dei compomotivene som er på den gråe 90'en din? Har sett bilde av dei i galleriet. Skal montere på dekk i mårra så da finner eg det nok ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 18, 2005 noen som har bilder?? 195/45 Dunlop SP 9000 på 8x15 BBS RS: 195/45 Toyo Proxes på 8x15 Compomotive: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 19, 2005 Kosestrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 19, 2005 kjekt å komme borti fortauskanter med sånne felger/dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 19, 2005 kjekt å komme borti fortauskanter med sånne felger/dekk... Er vel ikke det du skal? Som Arild sier: kosestrekk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 19, 2005 kjekt å komme borti fortauskanter med sånne felger/dekk... merker ikke fortaus kanten en gang med compmotiv felher 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 19, 2005 kjekt å komme borti fortauskanter med sånne felger/dekk... Skal man unngå å ødelegge felgen når man legger hjulet inntil en fortauskant, må man ha 275 på 8 tom felg og mht hvor lurt det ser ut, kan man like gjerne ha strekt dekk som rett dekk på felgen, de er ganske utsatt uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 19, 2005 Er vel ikke det du skal? Hadde ingen planer men man vet jo aldri 195 dekk gikk i hvertfall på 8" felg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 19, 2005 Etter x antall måners venting har endelig felgene kommet! Litt dårlig servise fra tollpost sin side. Eg hadde kjørt forbi tollpost i 5 dager uvitende om at felgene mine låg der og venta. Ingen beskjed eller noe Men men, nå er de endelig kommet! ikkeno kødd her i gåren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 19, 2005 ett par bilder til.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 19, 2005 og enda ett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 19, 2005 Fysj for noen stygge felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 19, 2005 Nice! Har du noen hidden på felgene? Inpress, og vekt? Jeg har sett mo-felger både med og uten kant, heter de noe forskjellig? Og kan jeg spørre om pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 19, 2005 Fysj for noen stygge felger! Pass deg eller blir det ingen prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 19, 2005 Nice! Har du noen hidden på felgene? Inpress, og vekt? Jeg har sett mo-felger både med og uten kant, heter de noe forskjellig? Og kan jeg spørre om pris? Compomotive MO 15*8, ET 32 Pris ca 1600,- Grunnen til at noen har kant og noen ikkje er at det varierer en god del med inpress og dimensjon. F.eks7*15 har ingen kant og 6*15 har ingen kant og har atpåtil bøydde eiker. Eg synest 15*8 er finast sian dei lignar mest på audi sine rallyfelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 19, 2005 Jeg har et25 på minne bygger litt mere ut.. ble sånn akkurat passe i grunn ble bra det der helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 19, 2005 og enda ett.. Gikk du for 195/50-15-dekk? Blir litt for mye gummi for min del, men jeg får nok samme problemet tipper jeg med 195/45 på 7x15" på min....men hjula dine ble dritrå på bilen: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 20, 2005 Jeg har et25 på minne bygger litt mere ut.. ble sånn akkurat passe i grunn ble bra det der helge Eg og syns det vart bra. Var redd for å ha mindre inpress enn 32 for eg har høyrd mange som seier at det kom til å ta borti (noko som det ikkje gjorde) . Gjenstår berre å justere fjærene bak eit hakk ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...