#26 Skrevet April 20, 2005 Gikk du for 195/50-15-dekk? Blir litt for mye gummi for min del, men jeg får nok samme problemet tipper jeg med 195/45 på 7x15" på min....men hjula dine ble dritrå på bilen: ja : Vart 195/50-15 ja. Syns det må vere litt gummi for å beskytte felgen. Men noko serlig høgare profil enn 50 hadde nok blitt stygt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 20, 2005 Vart 195/50-15 ja. Syns det må vere litt gummi for å beskytte felgen.Men noko serlig høgare profil enn 50 hadde nok blitt stygt.. Jepp jepp, 50 er minimum...og de felga der må du beskytte med liv og lem:D Noen som har skikkelige bilder av 195/45 på 7x15" felg liggende? merker ikke fortaus kanten en gang med compmotiv felher Du må no VÆRSÅGOD prøve for min del, men ikke legg deg ned og gråt om det blir hakk.. har sett Compomotivefelger bli kantkjørt ikke mange dager etter de ble pakket ut av embalasjen....det var ikke så VELDIG moro for vedkommende:( Stalltips: Hold deg unna fortauskanter, uansett felg og dekkdimensjon: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 20, 2005 Du må no VÆRSÅGOD prøve for min del, men ikke legg deg ned og gråt om det blir hakk.. har sett Compomotivefelger bli kantkjørt ikke mange dager etter de ble pakket ut av embalasjen....det var ikke så VELDIG moro for vedkommende:( Stalltips: Hold deg unna fortauskanter, uansett felg og dekkdimensjon: ja : Skal for såvidt Være enig.. her jeg bor så må man ha felger som tåler dritt å helvete.. pga grus vei som har mere hull en en sveitser ost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 20, 2005 Skal for såvidt Være enig.. her jeg bor så må man ha felger som tåler dritt å helvete.. pga grus vei som har mere hull en en sveitser ost :full:SKÅL for Torild Skogsholm :klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...