Rimelig lakkering av sidelister i Bergen/omgen?

Anbefalte innlegg

Jeg har noen S6-lister jeg må få lakkert og lurer på om noen har oversikt på hvem som kan gjøre slikt til en fornuftig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg brukte Micropaint på Kokstad. God pris og god kvalitet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lakkerte fronten og sidelistene til min bil på Bergen billakkering Kanskje ikke byens beste priser, men de gjør strålende arbeid, og ordner opp om man ikke skulle være fornøyd ved første forsøk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lakkerte fronten og sidelistene til min bil på Bergen billakkering Kanskje ikke byens beste priser, men de gjør strålende arbeid, og ordner opp om man ikke skulle være fornøyd. :)

 

Har du ca pris på frontfangeren? Har eit par fangere som trenger lakkering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare legge til at "lommemannen" sitt lakkverksted skulle ha 6000,- for å lakke ett C4-panser, og det er sikkert 8 år siden og : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte vell rett under 5000 for fronten og sidelistene, tror det var rundt 2700 for fronten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte vell rett under 5000 for fronten og sidelistene, tror det var rundt 2700 for fronten.

Så du betalte 2300 for lakk på listene? Møller vil ha 1800 men mente det burde gå å få det gjort til rundt 1000-lappen men med slike priser er det jo bare å få de til å gjøre det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo også høre med Marthon Slengesol like borti veien fra Møller Minde. Har bare gode erfaringer med han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skår & Gundersen Karosseri i Fjøsangerveien har eg hørt mye bra om, men hvordan de er på pris vet eg ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders.Lunde: Har du bilder av listene? TIlstand? Brukt eller nytt?

Jeg kan og høre om pris her på Stord. Dette er vel ikke noe stort å frakte. Jeg er ofte i Bergen nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Kristoffer.

Listene er hentet på Møller i dag så de er helt nye og ferdig grunnet fra Audi. Om du kan høre på pris på Sommarøya er jeg svært takknemlig. Listene er standard S6 4F-dørlister som vist f.eks her:

3959265893_d875359776_b.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, fint. Meget bra at disse er nye :P

Men ønsker du å kjøpe base og klarlakk selv (da tar du selv ansvar for at noen eventuelt blander litt feil : smil :) eller skal jeg fikse alt?

Regner med at det er snakk om ibishvit her?

EDIT: Hvor man lag med klarlakk vil du ha på disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.