Anbefalte innlegg

Har en A4 b7 med bentleys i 9x19 ET 41 har idag 225 men ønsker ett litt bredere dekk for og få rett dimensjon. Men ønsker litt strekk så lurer derfor på hvordan 235 dekk jeg kan kjøpe som er smalt nok til at det blir litt strekk og ingen subbing.

Takk for alle innspill

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se denne posten for en liten oversikt. Utenom det får jeg ikke bidratt med mye, ettersom jeg vanligvis holder meg 4 tommer under dimensjonene du skal ha:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Achilles ATR er smale dekk. Vredestein Ultrac Sessanta er også smale dekk. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk,, noen som vet om dette kommer til å subbe på B7 med skikkelig senk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom også fram til at Achillies ATR Sport var et dekk som strekte seg fint, og folk hadde gode erfaringer med, samt, pris gunstig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk,, noen som vet om dette kommer til å subbe på B7 med skikkelig senk?

 

Tror ikke dette skal være noe problem nei :)

 

Jeg tenker og kjøre 9,5x19 ET35 - 225/35R19 og mye senk ...valset litt foran ...men, håper d skal gå greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv bestillt felg og dekk som er på vei i posten ;) Det blir 19x9,5 ET30 på alle fire på min ;) Med 225x35x19 Yokohama S.drive. Skal fortelle hvordan dette blir når eg får de på om en 14 dagers tid :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en A4 b7 med bentleys i 9x19 ET 41 har idag 225 men ønsker ett litt bredere dekk for og få rett dimensjon. Men ønsker litt strekk så lurer derfor på hvordan 235 dekk jeg kan kjøpe som er smalt nok til at det blir litt strekk og ingen subbing.

Takk for alle innspill

 

Ville vurdert Dunlop sportmax eller Vredestein Sessanta i 235/35 19, det burde gå fint med 9x19 ET41. Ingen av dekkene er unormalt smale (har hatt Vredesten i 245 på 9,5 og det var ikke SÅ strekt), men du trenger heller ingen superstrekk.

 

Achilles, Nankang etc ville jeg aldri putta på Bentley-felger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da viser det seg at jeg ikke får tak i vredestein. Pokker.

Hvordan er continental?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.