#1 Skrevet April 26, 2012 Hellu der! For å gjøre det kort; Ved pådrag, lyser EPC tegnet og bilen går i nødmodus, mister all kraft og turtallet er ujevnt over 1k. Når jeg går på vag-com for å sjekke feilkoder, dukker denne koden opp: 17953/P1545/005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction Ifølge rosstech sine sider er det gasspjeldet som hovedårsaken, og igår tok jeg ut gasspjeldet for å sjekke hvordan det så ut. Var faktisk oljeflekker der, men ikke mye, så jeg rengjorde det helt og satte det på plass igjen. Gikk inn på vag-com og fikk grunninnstilt det. Slo på bilen og det fungerte normalt. Sto helt i ro, og trykka på pedalen noen ganger. Så kom EPC lyset igjen, og det samme skjedde. Samtidig så er "duty cyclen" på gasspjeldet 88%, men går ned til 84% etter at jeg har grunninnstilt det, er dette normalt? Er det soleklart at det er gasspjeldet som er gåen da? Samtidig installerte jeg en J-modell av N75 ventil, da siden bilen er passelig oppgradert. Etter jeg innstallerte den, så har jeg hatt problemer med overladding av turboen. Kom gjerne med erfaring og innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2012 Bumper denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2012 Hvordan fikk du grunnstillt det? via kanal 68 eller 90 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...