#1 Skrevet April 26, 2012 (endret) Bilen døde bare helt uten vidre, den harket og hostet ikke.. bare døde... Når jeg vrir om tenningen så hører jeg ikke den "summe" lyden i fra bensinpumpen som jeg ellers har gjort... Er den død, eller bare en sikring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2012 Skru av det svarte lokket under matta i bagasjerommet, også måler du om du har strømm på de to største ledningene (mener det er en rød og en svart/brun) om du har strøm dit er det nokk pumpa som har gått føyken, om du ikke har strømm dit kan det være sikring, rele, kabelbrudd eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2012 Målte med multimetre idag, kun 5v på den ene lederen... Fant til slutt rett sikring.. Satt i en ny 15amp men den gikk med det samme men bilen startet i 3sek.. Satt i en 30amp og alt funket fint.. Men pumpen er sliten, lager en ulyd så den tar nokk kveld nårtid som helst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2012 Ikke så lurt å sette i en større sikring. Kabling er ikke beregnet for det, og hadde jo vært litt dritt om pumpa tok fyr : o Ny pumpe er nok tingen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2012 Ikke så lurt å sette i en større sikring. Kabling er ikke beregnet for det, og hadde jo vært litt dritt om pumpa tok fyr : o Ny pumpe er nok tingen:) Er klar over det, derfor jeg ikke bruker bilen noe mere den trekker sikkert bare rundt 25 amp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2012 Byttet pumpen, og satt inn en 15amp sikring, bilen startet som en drøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2012 Byttet pumpen, og satt inn en 15amp sikring, bilen startet som en drøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...