#1 Skrevet April 26, 2012 Som overskriften sier, hvordan får jeg sjekket om alarmen fungerer som den ska? Dette gjelder en Touran 07 modell. Tenker da på å utløse den når den er låst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2012 Vag-Com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2012 Rimelig fersk på vag-com, men det må da gå ann å utløs alarmen uten den? Helst uten å knuse vindue. På min tidligere audi A3, satt jeg inni bilen, låst meg inn, forså å få bevegelse i bilen, da gikk alarmen.. men ikke når jeg gjør dette i touranen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2012 Ha vinduet oppe når du låser bilen og vift foran bevegelses-sensoren? Hvor den sitter på Touran vet jeg dog ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2012 Er det bevegelsessensor invendig i Touran? jeg trodde det var kun glassknusemikrofon etc? Hvor sitter denne bevegelsessensoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2012 Er det bevegelsessensor invendig i Touran? jeg trodde det var kun glassknusemikrofon etc? Hvor sitter denne bevegelsessensoren? La vinduet være nede og vent 1min etter du har låst bilen, så rister du med et nøkkleknippe inne i bilen.Har du nok nøkkler på det da, vil du trigge glassknusersensoren. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2012 Så du mener at jeg skal stå på utsiden av bilen, med vinduet ned, med låst bil, forså å riste med nøkkelklippen på innsiden av bilen? Reagerer den på klirring fra nøkler da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2012 Så du mener at jeg skal stå på utsiden av bilen, med vinduet ned, med låst bil, forså å riste med nøkkelklippen på innsiden av bilen? Reagerer den på klirring fra nøkler da? Stemmer det. Blir omtrent samme lyden som når viduet blir knust. Men du må vente ca 1min. før du begyner å rasle med nøkklene. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2012 Bare én måte å finne det ut på - prøv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2012 Ca 5429 km unna bila mi per dags dato =p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2012 Jekk den opp. Kona sin 07 må ha bevegelse innvendig da bikkja ikke kan sitte der når bilen er låst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2012 paker bilen i fri med litt håndbrekk, gå ut å lås, å koble til slepe tau å dra/evt bare dytte den. Er vel sensorer som reagerer på det? ellers er det bare å kjøre inntil med slepebil å hente bilane viss de skal stjeles... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...