Senkefjærer Hvem har?????

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i HR fjærer på dagen til Audi 200 QT avant. Noen som vet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har avtale med rodin & co. Prøv å ring de.

 

Rodin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de selger lesjefors eller hva dem heter. bra pris :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

de selger lesjefors eller hva dem heter. bra pris :D

 

Ja sorry. Hadde fått for meg at de solgte h&r, men det gjør de jo ikke

:o

 

Bra priser på koni og lesjøfors til klubbmedlemmer iallefall : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser at du har en 200 avant og lurer på fjærer. Jeg har også en 200 Avant som jeg skulle hatt fjærer til.

Men jeg ønsker ikke for mye senking, jeg har hørt at det finnes noe som heter sportsunderstell.

Dem fjærene skall senke ca: 30 mm i forhold til orginale, du vet vell ikke hvilket delenummer dem har. Eller hvor jeg kan kjøpe fjærer som jeg kan bruke de orginale støtdemperne til. :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De selger disse lesjefos fjerene på mekonomen og di fikk jeg beskjed om at senker 30mm, kan brukes på orginale dempere. kosta 2336,. men på Rodin skulle han ha 1600 for samme sett, husker ikke om det var med tuv papirer. : ja : Har ikke sett noe dele nr til org.sport understell til denne bilen. Skal prøve å finne noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelpen, jeg har ikke løst til å senke bilen for mye. Ellers så kontaktet jeg en forhandler men dem kunne ikke hjelpe, men det var heller ikke noe nytt. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snoket å spørt litt i dag. Ikke noe orginalt senkesett til denne bilen, det som menes med sport understell på denne er at fjærene er stivere, men de er ikke lavere (senker ikke noe). Så skal man lavere må man kjøpe senkee fjærer eller bare kappe dem med vikelsliper eller varme opp slik at de synker like mye foran og bak :D

HR har dele nr 29616 (ca2795,-) senker ca 40mm da må også bruke KONI eller BILSTEIN dempere. Fåes hos pedersen racing sarpsborg V biltema tlf 69155711

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norsk Bildelesenter har vel Weitec (KW) fjærer 35mm, 1600,- men vet ikke om det er til TQ Avant. 5 syl+diesel står det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Mekonomen her på Otta, og dem hadde ikke fjærer. Ikke engang orginalfjærer : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pole Position selger H&R, jeg har bestillt der til min

 

bra service og kjapp levering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor i landet ligger Pole Position?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt hende Eiker Motorshop har, de selger Lesjøfors og Jamex så vidt jeg vet. En kamerat kjøpte Lesjøfors til en MB 280se, betalte kun 990,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.