#1 Skrevet April 27, 2012 (endret) Ønskes, lavt å billig! Må være justerbart. PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2012 selger et til golf 2. men det passer vel rett over på jetta ? er uten tuv men d kan vel skaffes vil jeg tro er justerbart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2012 Trenger fortsatt senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2012 Har et 80mm senkesett til jetta og golf. Er ikke justerbart da men FK er produsenten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2012 Demonterar ein delebil no. Reknar med eg tek KW2 settet over på min bil. Då har eg i tilfelle Vmaxx justerbart frå min bil til sals. Veldig lite brukt, og justeringsmuttrane gjekk fin sist eg testa i alle fall. 1200kr. Har Tüv-papira. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2012 Skal selge bilen, trenger ikke. Ellers takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...