#1 Skrevet April 27, 2012 Kjøpt av 034Motorsport. Filteret er helt nytt, ikke brukt. Er ikke satt inn med olje, og vaskes vel bare ved hjelp av vann. Jeg bruker samme type filter og har kjørt med det i 1 år/10.000km, ikke hatt noen problemer. (Gir seff ingen garanti) Gir fin turbosus og en liten "dumpventil-lyd" når man girer/går av gassen. (Litt ettersom oppsett ellers) Pris: 500,- evt. åpen for seriøse bud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2012 Møter du meg på elverum, så kan jeg komme å hente den etter jobb i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Hva vil etter jobb si? Klokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2012 Jeg slutter klokken 15.00, så da kan jeg være der rundt halv 5, jobber på kongsvinger serru.. Må ikke ha sykt med ladetrykk for å få den til å "funke?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2012 Halv fem rekker jeg ikke. Da er jeg i bhg. og henter sneipen... Kjør 22 min. ekstra så er du på Ridabu. Da kan du få det for 400,- Usikker på hvor mye trykk du bør ha for å få no særlig lyd. Tror jeg kjører på cirka. 1 bar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2012 Okei.. Send meg en mld på 95183281 da, så blir vi enige om noe i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2012 Fortsatt ikke solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 25, 2012 3" inngang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...