#1 Skrevet April 27, 2012 Har et par s6 fjærbein som er bygdom til justerbart. Fjærer fra kollevold racing med rasing dempertårner. Grunnen for at dem selge ell byttes mot org fjærbein at jeg ikke fikk den så lang ned slik at den "skaper" neddi:-) Bare fjærer og tårner ga jeg 3000kr Noen som er intr i å bytte mot org fjærbein med? Pris 7000/bytte med mellomlegg. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2012 Fikk du ikke senka den nok med dette senkesettet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2012 Har du bilder av kor langt ned du fekk den? Har eit sett eg kanskje kunne bytta ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2012 Ahhh, nå har jeg tatt av hjula og satt opp bilen på bukker uten å ta bilde:-( Men det var ca 5-6cm fra hjulet opp til hjulbuen med 19" hjul Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2012 Kjøp kortere fjører! Jeg fikk min helt ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2012 Kjøp kortere fjører! Jeg fikk min helt ned.. Kollevold har ikke kortere fjører enn 240 i 61 din:-( Åssen fjører kjøpte du da? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2012 er kjører med kw justerbart , fikk bilen helt ned i asfalten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2012 Kjøpte 57mm fjærer i 6" lengde dem går akkurat utenpå fjærbena 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 28, 2012 Norman, dette er DIY fjærben, med deler fra kollevold rallyimport. Da må fjører kjøpes på mål, lengde, stivhet og diameter. Altså ikke no ferdig kit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 28, 2012 OBS , takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 4, 2012 Tråden kan stenges. Problemet er løst;-) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...