Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg oppdaget i dag noe nytt med femern. Det virker som det knirker i støtdempere eller no.. Hver gang jeg kjører over en fartshump så knirker det. Det er fryktelig irriterende altså.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Er dette normalt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg oppdaget i dag noe nytt med femern. Det virker som det knirker i støtdempere eller no.. Hver gang jeg kjører over en fartshump så knirker det. Det er fryktelig irriterende altså.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Er dette normalt?

 

Høres ut som det kan være linke stagene på stabb.staget ditt som er tørre.

Ikke en uvanlig feil på golf 4 : bh : ..... Prøv å smøre opp opplagringene til satbb.staget med fett-spray. Vis ikke dette hjelper er det en billig afære å bytte disse.

Lykke til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sliter litt med noe lignende på min Golf IV, mest sannsynlig er det festene til deler av eksosanlegget som er løst og da knirker det litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Skal prøve å smøre de opp jeg.. Synes nå det var litt tidlig når bilen bare har gått12000 snart da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Jeg oppdaget i dag noe nytt med femern. Det virker som det knirker i støtdempere eller no.. Hver gang jeg kjører over en fartshump så knirker det. Det er fryktelig irriterende altså.. Noen som har peiling på hva dette kan være? Er dette normalt?

 

Hallo Golf 5 eier.

 

Det er mulig det er knirk fra bærebroene dine.Har vært skiftet en del bærebroer m/foringer på jobben hos meg.Lyden kommer fra fremre bærearm foringer.Dette har det og kommet innternt skriv på i Møller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.