#1 Skrevet April 27, 2012 (endret) Selger mine S-line stoler da jeg har byttet de ut med Recaro R stoler i min bil... De har sittet i min 2006 A3 sportback 5dørs... er manuell justerbare og er ikke nedfellbar rygg Prisantydning 5000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2012 Fortsatt til salgs... Ingen som trenger nye fine stoler da ? Kom med bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2012 Da gir jeg bud på 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2012 Da gir jeg bud på 2500,- Det er nok i minste laget ja ... går ikke for under 4k da beholder jeg de og setter de tilbake i bilen når den skal selges engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 12, 2012 3500,- og kan hentes så snart som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2012 Opp med seg Ingen som trenger disse da ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...