#1 Skrevet April 28, 2012 Hei! Skulle bytte bremser på min audi s4 1992 mod i dag og fant ut att der er det ombygd til lucas bremser! Har lett over alt på internett og kan ikke finne noe spesielt.. Så jeg lurte på er det noen her som har peiling på hvor jeg kan få kjøpe klosser til disse caliptrene? Sto et nummer på calipteret: 32324134/2 L1 12p18 tror jeg er ikke 110% sikker.. Takker for alle svar og håper dette ordner seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2012 Ingen som vet? Er snakk om bremseklosser til Lucas system. 4 klosser på 1 kalipter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2012 Ingen som vet? Er snakk om bremseklosser til Lucas system. 4 klosser på 1 kalipter Mulig det er slike klosser?: Var ihvertfall slike klosser som skulle på lucas bremsene på S4-en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2012 Ja de ser ganske like ut!! =D Hvor får du bestilt de??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2012 Ja de ser ganske like ut!! =D Hvor får du bestilt de??? Bestill på mekonomen... Vi får 10- 25 % rabatt gjennom vw-audi klubben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...