#1 Skrevet April 28, 2012 (endret) Diverse Audi A4 deler selges. Alle delene kommer fra 2001mod B5 A4 1,8 avant(ikke quattro) Chrome Rails til A4/S4/RS4 b5 selges SOLGT Girkasse til Audi A4/A6 1,8 139000km,kun 2000kr Sentrallås pumpe A4 B5 SOLGT Rust frie dører. SOLGT Dashbord med airbag 800kr Ratt med Airbag(ikke sport) 500kr Belter 300kr pr stk Venstre baklykt 400kr Radiator SOLGT Ac radiator 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2012 Begge dører venstre side solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 14, 2012 Skal ha for kun frontkassett? Er den e bra stand? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2012 Skal ha for kun frontkassett? Er den e bra stand? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 500kr +frakt Den er strøken:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2012 hva blir frakta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2012 265kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 25, 2012 Du har kun de delene som du har listet opp, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 25, 2012 Du har kun de delene som du har listet opp, eller? Hva trenger du?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2012 Har du det dekslet som sitter rundt radio og klima burene? og er det dobbel din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2012 Har du det dekslet som sitter rundt radio og klima burene? og er det dobbel din? Desverre solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 31, 2012 Hei. Har du skiltlysene? Trenger begge 2, altså "hele" lykten. (Det som man får ut ved å skru ut de 2 skruene på hver lykt). Er til en facelift med denne bakenden. Viktig at det passer. Hva selger du dette for om du har de? Bilde av min bakende. Har du forresten samme farge på bilen som jeg har? Sølv, ikke metallic? Som du ser så er hele rammen med knapp for å åpne bakluken også klar for å bli byttet ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 31, 2012 Hei. Har du skiltlysene? Trenger begge 2, altså "hele" lykten. (Det som man får ut ved å skru ut de 2 skruene på hver lykt). Er til en facelift med denne bakenden. Viktig at det passer. Hva selger du dette for om du har de? Bilde av min bakende. Har du forresten samme farge på bilen som jeg har? Sølv, ikke metallic? Som du ser så er hele rammen med knapp for å åpne bakluken også klar for å bli byttet ut Dette har jeg desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 6, 2012 Hei! Har du frontlyktene? evt kor mykje for dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 6, 2012 Disse har jeg desverre ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 26, 2012 Har du noe av eksosen igjen? Skulle hatt dowpipen med flexi røret på. Om det er i grei stand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 26, 2012 Har du noe av eksosen igjen? Skulle hatt dowpipen med flexi røret på. Om det er i grei stand Er dessverre ikke noe eksos deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 9, 2012 Høyre bak dør solgt eller, og tilstand på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 10, 2012 Hvilken farge er det på beltene? Har du fremme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 14, 2012 Hei Disse er sort. Har foran ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 18, 2012 Hei Disse er sort. Har foran ja. Og disse surrer seg opp bra? Mine fremme er slapp som fy, må stake etter beltet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 18, 2012 Og disse surrer seg opp bra? Mine fremme er slapp som fy, må stake etter beltet.... Disse er helt i orden ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 23, 2013 bilder av interiør?? skal bygge om mitt fra beige til svart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 30, 2013 Har desverre ikke noe av dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 23, 2013 Du har vel ikke låsekassa til bakluka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 24, 2013 Skal se hva jeg finner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...