#1 Skrevet April 28, 2012 (endret) Tenkte vi kunne samle alle bildene fra treffet i en egen tråd her Istedet for å laste opp 1 og 1, la jeg alle mine i et album her: *merk amatør fotograf som tar det første steget inn i speilrefleks verden* http://imageshack.us/g/571/img0533jn.jpg/ Så bare å begynne å laste opp folkens! Samtidig vil jeg takke for et supert treff med mye gromt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2012 (endret) har noen her http://haraldb.com/gallery/VACN%20-%20Hadeland%202012/ Lagt til 9 bilder til 29.04.12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2012 På reinsvoll og venter på kolonna fra Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2012 har noen bilder på bloggen min her: http://blog.snapshine.no/?p=333 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2012 Oversiktsbilde jeg tok. Kastet sammen en liten film, ligger ute her: http://bolleracing.com/2012/04/28/bilde-og-film-fra-varmonstring-vacn-hadeland/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2012 Lite bidrag fra meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2012 hahaha! gassmaska ble med ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2012 Ikke noe bilder men filmet turen fra shell Skedsmokorset og frem til treffplassen og noen screenshots fra turen. Her står Fabian stille for å blokkere trafikken for kolonna. Og litt "innboard" Det var allt fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2012 Ingen touraner på hadeland i år ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 29, 2012 ser iallefall 2 på oversiktsbildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 29, 2012 Ingen touraner på hadeland i år ??? Opptil flere, i alle farger og utførelser. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 29, 2012 Bildene jeg knipset i går. http://s1231.photobucket.com/albums/ee511/Casxio/Vacn%20treff%20Hadeland/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 29, 2012 Noen som tok bilder av A6en med A5 front? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 29, 2012 div bilder fra hadelandstreffet mjøsa lokallag på tur til gjøvik oppsamling statoil gjøvik før videre tur til hadeland bommen på raufoss med kø for betaling oversiktsbilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 29, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 29, 2012 det var de bildene han ene som var med meg la ut på facebook, kommer flere bilder etterhvert fra en annen som også var med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 29, 2012 hmm. der så jaggu bilen min rosa ut:P ser att det ikke er en farge å velge på en corrado gitt for det var ikke mye pent:P Men mange bra bilder av mange utrolig fine biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 29, 2012 hmm. der så jaggu bilen min rosa ut:P ser att det ikke er en farge å velge på en corrado gitt for det var ikke mye pent:P Men mange bra bilder av mange utrolig fine biler! han som har tatt bildene har tatt bilder med mobilkamera.. så sikkert ikke beste kvaliteten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 29, 2012 Noen bilder fra meg. Siden de fleste bilene har blitt lagt ut så legger jeg ut litt detalj bilder også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 29, 2012 Og litt Sunday Drivers reklame... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 30, 2012 Haha, yeeeeeees! Ingen som la merke til Shockern jeg hadde i glasspluggen..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...