Forskjellen på en Facelift og prefacelift B5

Anbefalte innlegg

noen som kan forklare meg eller vise meg forskjellen på en facelift og en prefacelift fanger til B5?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Facelift fangeren har orginalt grøftelys kontra pre-face som ikke har det. Sidefestene er ikke lik. Har selv montert facelift front på min gamle B5 uten problemer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva måtte til for å få det til da hvis du sier at festene på siden er forskjellig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal euro facelift fanger har andre griller, ettersom dem kommer med grøftelys.

Føringsstykkene på sidene er også forskjellige.

 

Mange av dem tidligere pre-facelift hadde ikke lyktespylere, men dette kom på pre-facelift tilslutt. De aller fleste facelift har dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte en brukt facelift front med alt av fester, lys og føringsstykkene på sidene. Jeg fant en front uten hull til lyktespylere.

Sidefestene måtte jeg feste på skjermene ved å borre et par nye hull. Ellers kan du også bytte skjermene. Men som sagt gikk det fint uten :) Jeg hadde da allerede bytta om til facelift lykter og lagt opp strøm til grøftelysa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.