#26 Skrevet Juni 14, 2012 Noen som har peiling hvor lang tid det tar å kjøre fra Åndalsnes til Ålesund (normal fart da:))? 1 time å 20 min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 16, 2012 Tar dere med skilt holdere og stickers? Dritt lei av å reklamere for bilverksted eller hva det er for noe.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 17, 2012 skal ta med:) men mangler skilt holdere til plastikk skilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 17, 2012 Skulle hatt noen stickers, hvem skal jeg kontakte på treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 17, 2012 Legg ut bilder fra treffet under en ny tråd i mediaforumet, så får oss som ikke va der litt oppdatering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 17, 2012 Takk til alle som tok turen, eg storkoste meg vertfall:D Skulle hatt noen stickers, hvem skal jeg kontakte på treffet? Meg, fekk du? Vist ikke er det bare å sei fra så ordna eg kjapt til deg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 17, 2012 Takk til alle som tok turen, eg storkoste meg vertfall:D Meg, fekk du? Vist ikke er det bare å sei fra så ordna eg kjapt til deg:) Ble bare en snarvisitt oppom, så fikk ikke tak i deg Får vel ordne det på annen måte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 17, 2012 Veldig bra initiativ av dokke som står bak, kreative premier, bra samarbeid med Møller og Potetbakern! Trur alle kosa seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 17, 2012 Kjempebra treff, alle mann storkoste seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 17, 2012 Meget oppgående treff , kansje litt lite oppmøte , men jeg storkoste meg vertfall ! Vart vertfall utrolig heldig med været! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 17, 2012 Henger meg på her! Absolutt et vellykket treff med mange feite biler og hyggelige folk! Stor forbedring fra i fjor med kreative premier og god location! Ser frem til neste år allerede, stå på gutta;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 18, 2012 hadde vært morro og sett noe bilder for oss som ikke var der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 18, 2012 hadde vært morro og sett noe bilder for oss som ikke var der Sjekk innom Media forumet,der ligger noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 19, 2012 (endret) Takk for et fint treff! Imponert over pokaler og utvalget av premier på loddsalg! Mulig man kan stjele noen av ideene deres der.. hehe Edit: Og selvsagt en stor takk til Jimmie som lånte ut leiligheten sin til oss! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 19, 2012 Skal få lakt ut noen bilder jeg også iløpet av dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 19, 2012 Ålesund lokallag får skryt med NAFmotorsport, godt jobba kara;) http://www.nafmotorsport.no/index.php?option=com_content&view=article&id=81%3Apopulaer-bilklubb-pa-alesund-motorstadion&catid=12%3Anews#.T-A-X-utWhk.facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 30, 2012 Noen som har lyst til å bidra med bilder og tekst til TP? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 30, 2012 Noen som har lyst til å bidra med bilder og tekst til TP? når må du ha det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 30, 2012 når må du ha det? 14 August 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...