Anbefalte innlegg

hei :)

jeg trenger hjelp til og finne en plastikk del som sitter utta på kanalen på golfen min

har ikke peiling på hva den heter eller noen ting det eneste jeg hvet er at den trengs å skiftes ut.

går det ann og få tak i? sikkert mange som ikke hvet hva jeg mener, men spør så skal jeg forklare nærmere. håper noen vil hjelpe meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lista sitter sikkert på her, men litt dumt og bytte hele greia da det bare er lista jeg trenger

9521001[2].jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det du viser bilde av er hele kanalen på bilen. Lettere om du knipser et bilde av det du mangler på bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den nederste lista her på bilde

Ps: beklager rusta skal fikses, tatt ene siden i dag :)

kanal list.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg trodde. Du mener altså folien som er påklistret kanalen og som gjør at den er svart?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en vinyl tape som sitter klistret på kanalen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå hvet jeg hva det er. min hadde blitt så sprø så den må byttes ut hadde sprekt opp

får man tak i dette i norge?

noen som har? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det en vinyl tape som sitter klistret på kanalen?

Det er riktig. Du kan ta den av og lakkere kanalen med overlakkerbar steinsprutsmasse og et lag med svart lakk over (for ekstra beskyttelse), eller du kan stikke innom et firma som driver med foliering, reklame, skilt osv - f.eks ABM. Der kan du enten kjøpe folie og legge på selv, eller få de til å legge på for deg for noen kroner. Eller du kan kjøpe fra de du linker til over her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det beste er vel kanskje og kjøpe fra forhandler muligens? litt vanskelig og få riktig farge kanskje, men det går vel sikkert bare og ta med seg en bit så de ser fargen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er mattsvart, så da skal det godt gjøres å få få feil farge. Forskjellen blir isåfall så minimal at man ikke ser det. Men ikke noe i veien for å ta turen til ABM og be de se på det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha brukt folie der nede. Det er mye sprut fra hjulene der, og dermed stor fare for at det kan legeg seg fukt bak folien, som igjen fører til rust. Jeg ville heller gjort som Mads Kristian nevnte, spraye på steinsprutmasse og matt svart lakk over dette igjen. Husk å rengjøre nøye, og la det tørke godt først!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok kjøpt folie går sikkert ann og bruke steinsprutmasse under folien? (må få den jevn)

bredderne er litt falma så greit å få lagd folien så de blir like sånn som de er nå bare ikke sprukket :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å bruke Owatrol Polytrol på resten av plasten, så får det samme farge som det du har lakkert. Jeg ville også ha gjort som jeg selv sa på forrige side, nemlig lakkert. Å legge på steinsprutsmasse og så folie, det høres ut som mye jobb for ingenting. Når du først har maskert for å spraye på steinsprutsmasse, er det bare å vente til det er tørt og legge på et lag med lakk etterpå. Ingen som kommer til å registrere at det er noe fargeforskjell, uansett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lakkerte litt i dag og i går ble egentlig ganske bra det bortsett fra fargeforskjell på bredderene og kanalen, men tror den forskjellen blir nesten helt borte hvis jeg bruker bumpershine. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.