Anbefalte innlegg

hva er forskjell på highline og exclusive.

kun utstyrsmessig?

hvilken passater fikk intregrerte blinkere i speil foran? og kan dette ettermonteres

noen andre forskjeller som ble på mellom denne årsgruppen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er forskjell på highline og exclusive.

kun utstyrsmessig?

hvilken passater fikk intregrerte blinkere i speil foran? og kan dette ettermonteres

noen andre forskjeller som ble på mellom denne årsgruppen?

blink i speil kom vel i 04,å det går å ettermontere ja,har dette på min 99model..

å forskjell på highline og exclusive er vel utsryr ja,hihline er den største..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Exclusive er den største pakken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Exclusive er den største pakken

oki,lærte noe nytt i dag og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min jakt etter bruksbil fant jeg ut at de mest iøyenfallende forskjellene på Higline og Exclusive er at sistnevnte har egen girspakknott med Exclusive-skrift og mer "pistolgrepform". De jeg så på hadde også 2 DIN-radioer/navigasjon og så har Exclusive stoff i midten mens Highline har alcantara. Utvendig er de like, men de Exclusivene jeg så på hadde noen fine dobbelteika 17"-felger, dersom de ikke hadde vinterpakke. Med vinterpakke hadde tydeligvis også disse usle 15" eller 16".

For øvrig så jeg at det var mye variasjoner innen utstyrsgraden på hver enkelt bil uavhengig av om de var Highline eller Exclusive. Ikke alle første eiere var like glade i å sette kryss på bestillingsskjemaet;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for den :)

Det er vel noe slikt ala A6 modellene premium og ikke premium. Sline og ikke sline. Bilen er stort sett det samme.

Da er jakten på en en grei passat igang da disse har 1.9 diesel og 4trekk. Synd ikke A6 ble levert med dette. Da hadde nok salget til passat stagnert noe voldsomt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp ønsket om AVF-motor og firehjulstrekk med TorSen senterdiff som var tunga på vektskåla her også:). Synes facelift A6 er en finere bil, men 3BG er ikke mye bak om man bytter ut flybaklysa jeg personlig aldri har blitt helt klok på;). Dog skal det sies at den opplevde kvaliteten innvendig ikke er noe dårligere i B4'en min. Plasten i dash og dørsider har nesten samme følelse som Caddy 9KV'en jeg hadde, mens i Audien er det mykt og behagelig. En Audi av tilsvarende årgang som Passaten har plast som i alle fall på meg gir et mer kvalitativt inntrykk. Men derimot synes jeg Passaten har finere instrumentering - i motsetning til Audien som ser ut som en 90-taller - så da koker det vel ned til at Passaten ikke er så gal allikevel: smil :.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det lettest å få tak i speil med blink? Hadde vært greit å få bytta ut de som sitter på nå, ihvertfall det lille speilet på høyre side.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det lettest å få tak i speil med blink? Hadde vært greit å få bytta ut de som sitter på nå, ihvertfall det lille speilet på høyre side.

ebay.de er din venn eller (fiende) kommer helt ann på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp ønsket om AVF-motor og firehjulstrekk med TorSen senterdiff som var tunga på vektskåla her også:). Synes facelift A6 er en finere bil, men 3BG er ikke mye bak om man bytter ut flybaklysa jeg personlig aldri har blitt helt klok på;). Dog skal det sies at den opplevde kvaliteten innvendig ikke er noe dårligere i B4'en min. Plasten i dash og dørsider har nesten samme følelse som Caddy 9KV'en jeg hadde, mens i Audien er det mykt og behagelig. En Audi av tilsvarende årgang som Passaten har plast som i alle fall på meg gir et mer kvalitativt inntrykk. Men derimot synes jeg Passaten har finere instrumentering - i motsetning til Audien som ser ut som en 90-taller - så da koker det vel ned til at Passaten ikke er så gal allikevel: smil :.

Sant nok.

nettopp solgt A6n med facelift. 18tq. God bil å kjøre, men så er jo passaten helt lik å kjøre. Bare utseendemessig forskjell.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg irriterer meg selv over nemo-speilet på høyre siden av min passat. Etter litt søking og hjelp herfra, virker disse som det beste alternativet.

Jeg har prøvd å se litt på ebay etter originale '05 speil, men du skal være heldig for å finne noen med god pris. Har også sett etter full-size høyre speil, men det samme gjelder der.

Jeg har forresten en 03' 1.9TDi (2WD) selv (litt usikker på hvilken grunnpakke, men godt utstyrt) og er veldig fornøyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har din bil mindre speil på høyre side? Isåfall, se etter orginalt speil fra england, der er der nok venstre siden som har det lille:-)

Beklager evt skivefeil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.