#1 Skrevet April 29, 2012 (endret) 99 mod golf 4 Fikk problemer med låsen på fører døren etter jeg skrudde av døren og byttet hengslet på døren etter tidligere eiger hadde klart å bøye hengset etter påkjørsel med åpen dør. Problemet hva at jeg klarte å få nøkkelen i sylynderen men klarte ikke å vri rund.. Så tenkte kansje den gikk tregt eller gått i vranglås på en eller annen måte å kjørte rikelig med 5-56 inn i sylynderen og på baksiden uten hell. Så da bestemte jeg meg å åpne døren. Noe som viste seg ikke hva så lett som på tidligere biler jeg har hatt. hehe. Men fikk fjernet ruten og ut med den store stålplaten med vindus heis osv.. Første så møtet meg da hva noe kabel sko, avklippet kontakt, og noe som kunne ligne på en sentral lås motor. Viste faktisk ikke at det hva sentral lås på bilen engang. Bilen har alltid vært på veksted hvis det har vært noe. Tidligere eigerer hva en dame i 40årene. Så tvilerer sterkt på at hu har vært inne i døren og skrudd. Men det jeg lurer på, er hva som er blitt gjort inne i denne døren? Hva ledninger har blitt klippet? Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke igjenn? Helst sentrallåsen og Ledning jeg fant løst inne i døren. Regner med den sikkert skal kobles til den røde og blå ledningen jeg ser oppe i døren. men hva av di er pluss eller minus. Kan sikkert måle meg fram til det. Også kunne jeg ikke finne noen kontakt til sentrallåsen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2012 Begynn med å fortelle hvordan bil det er du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2012 Begynn med å fortelle hvordan bil det er du har Hehe Ikke dumt Er en 99mod Golf 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...