Anbefalte innlegg

sitter å glaner på nye felger til golfen, men så lurer jeg på, skal jeg velge ET15 eller ET25?? hva blir best?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte et25 på min mk3 variant med 195/40/16. Ble veldig bra forran, bak lunne jeg klemt på et15 for å ha samme bredde som forran. Hadde Keskin KT4.

 

Hvis du kjører 215/40 etc så kan det bli dårlig med plass mot dempern ved mye senk forran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt både ET 15 og 25 ved bruk av Gewinde fungerer det best med ET 15. vanlige fjørbein et 25

det viktigeste valget du gjør er uansett dekk 215 35 dekk er ett must men ikke mulig å få godkjent desverre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haddet et25 på min med 9x16 å 195/40-16 bak så var det perfekt syntes jeg men blir litt for bredt foran uten breddere synnes jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar, har null planer om å godkjenne med 9x16 for å si det sånn.. å 215 nytter ikke på møkkaveier her oppe hvertfall så blir nok 195 eller 205

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at 9" ET25 tar i fjørbeinet ditt foran om du har justertbart, mest sannsynligvis, litt avhengig av hvor høyt/lavt du kjører. ET20 går med finjustering av camber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at 9" ET25 tar i fjørbeinet ditt foran om du har justertbart, mest sannsynligvis, litt avhengig av hvor høyt/lavt du kjører. ET20 går med finjustering av camber.

 

Funka fint med KW og masse senk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur nok ikke jeg hadde hatt no problemer med å skru helt ned eller med et25 på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med TA og VMaxx får man ihvertfall plassproblemer. Men har man litt positiv camber, så går det helt sikkert på de også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med TA og VMaxx får man ihvertfall plassproblemer. Men har man litt positiv camber, så går det helt sikkert på de også.

 

sitter TA på min.. så da får man se hva som skjer.... tenke litt fram og tilbake egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ta på min å. nå er ikke min forløpig så veldig lav akkurat har 4 cm med gjenger igjen foran å mener å huske at med gamle felga minne var klaringa bra.. så mulig det blir problemer vis man skrur helt ned.

 

http://www.rimtuck.com/setup/view/648 dette er med weitec å det er vel samme som kw omtrent vis jeg ikke husker helt feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ta på min å. nå er ikke min forløpig så veldig lav akkurat har 4 cm med gjenger igjen foran å mener å huske at med gamle felga minne var klaringa bra.. så mulig det blir problemer vis man skrur helt ned.

 

http://www.rimtuck.com/setup/view/648 dette er med weitec å det er vel samme som kw omtrent vis jeg ikke husker helt feil.

 

3 cm gjenger igjen på min... men blir det for trang har man jo spacere :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja bedre å space ut en å måtte dreie av felgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har hatt både ET 15 og 25 ved bruk av Gewinde fungerer det best med ET 15. vanlige fjørbein et 25

det viktigeste valget du gjør er uansett dekk 215 35 dekk er ett must men ikke mulig å få godkjent desverre:)

 

Helt enig med dekk her, 215/40 eller 215/35, med smalere dekk ser det helt feil ut med dekksider som er J-formet, og ikke C-formet. 195 på 9" felg hører ikke hjemme på veien

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med dekk her, 215/40 eller 215/35, med smalere dekk ser det helt feil ut med dekksider som er J-formet, og ikke C-formet. 195 på 9" felg hører ikke hjemme på veien

 

Det ser helt jævelig ut hadde 195/40 i fjor på 9x16 å det er for drøyt når det er plass til 215

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser helt jævelig ut hadde 195/40 i fjor på 9x16 å det er for drøyt når det er plass til 215

 

Det er ikke plass til 215 hvis du senker mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 215/35 blir det som regel mer enn nok plass, men 215/40 blir vel mye profil, ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med 215/35 blir det som regel mer enn nok plass, men 215/40 blir vel mye profil, ja.

 

Hadde jeg kjørt med 215/35 på min så hadde det subba skikkelig i bakskjermene selv med valsing. Uansett, hadde jeg heisa 5mm så hadde 215/35 vært en mye bedre løsning, og ikke minst mer trafikksikker. 215/35 er jo beste valget av dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men når vi er inne på mk3 variant å felg å dekk her så låner jeg tråden litt.. hvor høy ET på 8" felg er mulig foran har ET 22 nå å synnes det bygger for mye ut Vurdere nye adaptere foran å det må da bli enten 25mm eller 20mm Vil da enten havne på Et27 eller ET32 GÅr det med ET 32 å coilovers?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her (til og med ferdig inntastet tall, så kan du sammenligne med 9" ET20).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her (til og med ferdig inntastet tall, så kan du sammenligne med 9" ET20).

 

hadde helt glemt den sia der : bh : jaja var kansje litt trøtt i går da : klø : men takk så mye :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.