#1 Skrevet April 29, 2012 Hei, jeg trenger skjermbreddere til cabben min, da jeg skal fjerne clipperkittet å kjøre uten fangere Dekkene blir da litt for brede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2012 skal du selge clipperkitet? pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2012 Det er jeg ikke sikker på enda. Vil først se hvordan den blir seenes ut når jeg blir ferdig. Hvis jeg skal selge det legger jeg det ut her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2012 Har skjermbreddere fra cab GTI.....men de passer vel til alle MK1ère uansett mener jeg. Er lakert hvite og er orginale breddere "ikke replika". . Har også ett sett med svarte der den ene er litt sprekt, men ikke delt. Burde bli fine hvis man limer den ene som er sprukket. Selger det hvite settet for 700,- og det svarte for 500,- + eventuelt frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2012 Hei har et sett med svarte liggende jeg hvis du er int rydder opp alt av deler skal bort trenger du mer så si i fra:) Ring for mer info Remi 46742226 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...