#1 Skrevet April 29, 2012 (endret) audi a4 TQ 1997 1.8T AEB. kunne noen gått ut å sjekke hvor ledningen fra dynamoen er koblet til? det er den store ledningen jeg er usikker tenker det er 10mm2. det er kabelsko i begge endene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2012 Den går til batteriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2012 sikker? mener jeg prøvde men synes den var litt for kort for det. den går vel isåfall til + polen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2012 Såvidt jeg kan se på min går den fra dynamo, via undersiden av innsug, over girkassa, følger rammevangen og forsvinner opp til + på batteri. Dette skal vel være likt på min som er en 98 AEB? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2012 tusen takk for hjelpen da går den sikker dit. prøver imorgen =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2012 Innom starteren går den mener jeg å huske.... Går bra batteri - starter - dynamo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...