#1 Skrevet April 29, 2012 Hey, har et problem med B5'en min, får ikke turtall på den før den dauer, Så jeg trenger rett å slett en hjelpende hånd, Er det noen som er villig til å kjøre helt ut, nord på askøy, altså herdla. Og hjelpe en kar i nød? Jeg har prøvd alt, men jeg trenger en fantastisk kar med Vag-Com: rock : (Er villig å betale for det siden jeg ikke får bilen på verksted) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2012 Spør Christoffer Raa Han har god peiling på VagCom. Og han har min bil til behandling, der ligger min VagCom kabel i hanskerommet så han kan kanskje hjelpe deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2012 Så hjelpen må komme til deg på Herdla, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 29, 2012 ja, jeg klarer ikke å få kjørt bilen pga turtalle gir seg på rundt 1500 omdr . men Christoffer Raa kunne komme til meg i morgen så hjelpen er ordnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2012 ja, jeg klarer ikke å få kjørt bilen pga turtalle gir seg på rundt 1500 omdr . men Christoffer Raa kunne komme til meg i morgen så hjelpen er ordnet Flott 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2012 No fikk ikke christoffer tid til å komme ut i dag alikavel. Noen ledige folk som vil hjelpe? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 30, 2012 Om det skulle være noen som tilfeldigvis skulle ta seg en tur nord på askøy med en tilfeeeldig vagcom i bilen sin, og føler for å gjøre en god gjerning og få seg noen ekstra kroner med seg hjem :-P Så e det bare til å gi meg en lyd enten på forumet eller mobil 41287122 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 1, 2012 Trenger fremdeles en vagcom... :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2012 Ikke nå lenger :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 6, 2012 ble det orden på bilen no då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 6, 2012 alt virker takket være Curt Fauskanger =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...