Sperre på S2 vill ikke på når motor går.

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe?

Sperre på min s2 avant går ikke på når motor er i gang. Men når lotor er av går den inn og blir inne. Hender noen ganger at den vil inn i fart. Men med engang en slipper opp kobler den ut . Har bytta bokse undr sete, bryter i midt konsoll. Sjekket enveis ventil. Å ledning som kobler sperre ut over 25 km/t er klipt.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe?

Sperre på min s2 avant går ikke på når motor er i gang. Men når lotor er av går den inn og blir inne. Hender noen ganger at den vil inn i fart. Men med engang en slipper opp kobler den ut . Har bytta bokse undr sete, bryter i midt konsoll. Sjekket enveis ventil. Å ledning som kobler sperre ut over 25 km/t er klipt.

Ville ha lest ut feilkodene av absèn.

Mvh.

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere ideer? Ikke no feil koder på abs.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres jo ut som et vakuum problem.

Sjekket alle slangene fram, og tilkoblinga på diffen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp har det til og med satt slangeklemmer på alle skjøter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar denne oppigjen. Har nå testet alt av slanger og slikt med vakum å det holde vakum. Sperre går på når motor ikke er i gang. Men når jeg starter motor vil ikke den gule lampa i brytern tenne. Har byttet boksen under setet og bryteren. MÅ jo bare være noe eletrisk som e feilen. Hva mer er det som er med på å styre sperra? Evt noen som sitter på sikkelige tegninger over systemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.