#1 Skrevet April 29, 2012 Noen som kan hjelpe? Sperre på min s2 avant går ikke på når motor er i gang. Men når lotor er av går den inn og blir inne. Hender noen ganger at den vil inn i fart. Men med engang en slipper opp kobler den ut . Har bytta bokse undr sete, bryter i midt konsoll. Sjekket enveis ventil. Å ledning som kobler sperre ut over 25 km/t er klipt. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2012 Noen som kan hjelpe? Sperre på min s2 avant går ikke på når motor er i gang. Men når lotor er av går den inn og blir inne. Hender noen ganger at den vil inn i fart. Men med engang en slipper opp kobler den ut . Har bytta bokse undr sete, bryter i midt konsoll. Sjekket enveis ventil. Å ledning som kobler sperre ut over 25 km/t er klipt. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2 Ville ha lest ut feilkodene av absèn. Mvh. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2012 Noen flere ideer? Ikke no feil koder på abs. Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2012 Høres jo ut som et vakuum problem. Sjekket alle slangene fram, og tilkoblinga på diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2012 Jepp har det til og med satt slangeklemmer på alle skjøter Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2012 Tar denne oppigjen. Har nå testet alt av slanger og slikt med vakum å det holde vakum. Sperre går på når motor ikke er i gang. Men når jeg starter motor vil ikke den gule lampa i brytern tenne. Har byttet boksen under setet og bryteren. MÅ jo bare være noe eletrisk som e feilen. Hva mer er det som er med på å styre sperra? Evt noen som sitter på sikkelige tegninger over systemet? Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2012 Her har du skjema. Audi 80 S2 Avant, Abs and 4wd system 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...