S4 B5 bakfanger: Passer til både Sedan og Avant?

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier så lurer jeg på om bakfangeren fra en A4 Avant passer rett over på en A4 Sedan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, avant har utsparring til bakluke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faaaaakk, selvfølgelig har den det :P

 

Jaja, får vel satse på å kjøpe ny etterhvert da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du kværka din alt eller skal du ha den med den pølsa nederst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne litt..

 

Jeg ble fortalt av Møller at nyere type facelift bakfanger ikke passer rett over på min? Min er en tidlig facelift, så jeg har bakfanger med sort diffusor men den bygger ikke ut slik som på nyere facelift. Er det virkelig forskjell på festene til disse to?

 

Tidlig facelift:

 

005.jpg

 

Senere facelift:

 

DSC_0046.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp igjen denne litt..

 

Jeg ble fortalt av Møller at nyere type facelift bakfanger ikke passer rett over på min? Min er en tidlig facelift, så jeg har bakfanger med sort diffusor men den bygger ikke ut slik som på nyere facelift. Er det virkelig forskjell på festene til disse to?

 

Tidlig facelift:

 

005.jpg

 

Senere facelift:

 

DSC_0046.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det ikke er likt så er alle braketter utskiftbare, men jeg sjekket opp dette i etka en gang, og 98% sikker på at alle s4 festene var like uansett modell :)

Sjekk tråden til daniel sommer et par sider tilbake, skrev det der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det ikke er likt så er alle braketter utskiftbare, men jeg sjekket opp dette i etka en gang, og 98% sikker på at alle s4 festene var like uansett modell :)

Sjekk tråden til daniel sommer et par sider tilbake, skrev det der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig, Kristian! Skal sjekke ut :)

 

Edit: Iflg. deg så passer pre-face og facelift fangerene om hverandre, så da bør jo ikke det være no stress :) Ble alle euro-pre-face S4 modellene levert med samme bakfanger som min har, eller er det kun 1999.5 modellene som fikk disse fangerene og at tidligere modeller ikke hadde diffusor i det hele tatt?

 

Jeg har også hørt at det ikke er mulig å få tak i ny fanger av den typen jeg har, så da er jo saken veldig grei hvis det stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig, Kristian! Skal sjekke ut :)

 

Edit: Iflg. deg så passer pre-face og facelift fangerene om hverandre, så da bør jo ikke det være no stress :) Ble alle euro-pre-face S4 modellene levert med samme bakfanger som min har, eller er det kun 1999.5 modellene som fikk disse fangerene og at tidligere modeller ikke hadde diffusor i det hele tatt?

 

Jeg har også hørt at det ikke er mulig å få tak i ny fanger av den typen jeg har, så da er jo saken veldig grei hvis det stemmer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle euro s4 frem til 99.5 er levert med den fangeren som du har.

Alle us s4 har helllakert a4 fanger uten difuser.

;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle euro s4 frem til 99.5 er levert med den fangeren som du har.

Alle us s4 har helllakert a4 fanger uten difuser.

;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra. Men du er altså 100% sikker på at begge S4 fangerene passer om hverandre? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra. Men du er altså 100% sikker på at begge S4 fangerene passer om hverandre? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt sjekke en gang til i etka, men om jeg har skriv det i tråden til daniel så stemmer det ;)

 

8D0 807 483 og 8D0 807 484 er delenr for føringstykkene på sidene. det er felles for A4 pre face, S4 preface og s4 facelift :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt sjekke en gang til i etka, men om jeg har skriv det i tråden til daniel så stemmer det ;)

 

8D0 807 483 og 8D0 807 484 er delenr for føringstykkene på sidene. det er felles for A4 pre face, S4 preface og s4 facelift :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, møller fant ut det til slutt de også:P Skulle ikke tro det var så vanskelig for dem når de jobber med dette til daglig, men men.

 

Tusen takk, Kristian!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, møller fant ut det til slutt de også:P Skulle ikke tro det var så vanskelig for dem når de jobber med dette til daglig, men men.

 

Tusen takk, Kristian!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangerene skal være like sånn sett, ja, og hvis det er noen forskjeller så ligger det i føringsstykkene på sidene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fangerene skal være like sånn sett, ja, og hvis det er noen forskjeller så ligger det i føringsstykkene på sidene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.