Noen som skal på Møller idag?

Anbefalte innlegg

Trenger nytt bensinfilter til i morgen og eg sitter på jobb ute i gokk:( Noen som kunnet stikket innom Møller eller Mekonomen og kjøpt filter til meg? Skal få noen kr for jobben såklart. Er til ein S4 2.2T skiltnr ST48146

 

Tlf nr mitt er 95753166

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du på treff i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kan handle på jobben (bilxtra) mener eg

skal sjekke reg nr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bah, får ikkje fatt i til i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer på treff om bilen starter. Men kommer til Bergen igjen i kveld så kan hente filteret da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan fikse det jeg. Er det bare å si bensinfilter og oppgi skiltnr, så vet det ka det e snakk om?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket med Møller i Drotningsvik og der var det lagervare i Oslo, alt stanser vel opp i morgen.. Skal sjekke om de har på Minde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På mekonomen har de to forskjellige : Artikkelnr: 15-F5133 BENEVNING: Drivstoffilter Bosch Pris: 459.00

Artikkelnr: 15-KL28 BENEVNING: Drivstoffilter Mahle Pris: 459.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut noe Christian?

Kim : Gi en lyd på 41601232 om jeg skal fikse det for deg,stikker ut nå så får ikke sjekket innom her på en stund.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager litt seint svar, var i møte.. Møller hadde ikke den delen på lager i Bergen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Broderen tok fri litt tidlig og fekk tak i på Mekonomen. Så i morgen blir det skruing. Tusen takk til dere som prøvde;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.