Anbefalte innlegg

Tenkte på sikt å senke en golf 4, og da lurte jeg på hvordan det blir med stabstaget? Monterte justerbart på en 4'er her om dagen og da måtte vi bytte til R32 Stabstagforan for at ikke drivakselen på h side skal slå oppi..

Men med kun 30-40mm fjærer må man bytte stabstaget da?

Eller kan man kun bytte til kortere lenkarmer? (På denne sitter lenkarmene på nedre bærearm, ikke på demperen.)

Eller er det for lite senk til at man slipper alt? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg monterte justerbart på en golf 4 1,6 for ikke lenge siden, og jeg trengte ikke å bytte noe stabstag? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javel? :) Gjorde det for en kompis, det var riktig nok 1,8T maskin, har de kanskje større drivaksler? Den subbet ihvertfall borti høyre drivaksel. : rolleyes Mulig at en slipper på 1,6. Kanskje noen har noe svar på det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte lenge med justerbart på min golf 4 uten og skifte lenkearm eller stag, hadde handlet inn R32 stag, men subbet aldri i drivaksel. Hadde først 40 mm så justerbart, ingen problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det sier vel det meste :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.