#1 Skrevet April 30, 2012 Skal skifte girolje på min audi a6 avant 2000 1,8t, og lurer på hvor mye olje jeg må kjøpe inn ca? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2012 Mener det er rundt ca 2.5L på girkassa til a4en min, så det er vel noe rundt der på din også vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2012 På manuell 5-trinns girkasse skal du ha 2,25 l i følge etka. Har du en manuell 6-trinnskasse skal du fylle 2,2 l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2012 http://www.olyslager-lubricants.nl/fuchseurope/Advice.aspx?Lang=eng&s=b&type=c1941387c3eea6a9 Den sier 2,7L, hva skal jeg stole på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2012 http://www.olyslager-lubricants.nl/fuchseurope/Advice.aspx?Lang=eng&s=b&type=c1941387c3eea6a9 Den sier 2,7L, hva skal jeg stole på? Fyll på til det renner ut du. Oljenivået skal være kant i kant med nedre del påfyllingshullet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 4, 2012 Fyll på til det renner ut du. Oljenivået skal være kant i kant med nedre del påfyllingshullet + litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2012 Ok, noe annet spesielt jeg må legge merke til når jeg skifter på manuell gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2012 Du må sansynligvis ha et spesial verktøy for tappepluggen. Denne får du kjøpt på ebay for så og si ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2012 Skal gjøre det samme på a4en min nå. Bestilte denne http://www.ebay.com/itm/400294051748?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_2932wt_1186 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2012 Ja bestilte den selv fra ebay, men fant dog ut det lå en slik bak i en verktøykasse som kom med bilen :-P Tenker dog mere på framgangsmåten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2012 Kjør bilen god og varm, og tapp av. La den renne lenge så du får ut så mye som mulig. Skru igjen og fyll i påfyllingshullet til det renner ut. Men da må bilen henger rett, ikke stå på feks bukker forran eller noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 27, 2012 Kjør bilen god og varm, og tapp av. La den renne lenge så du får ut så mye som mulig. Skru igjen og fyll i påfyllingshullet til det renner ut.Men da må bilen henger rett, ikke stå på feks bukker forran eller noe. Litt dumt spm, hvor er påfyllingshullet? :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2012 Venstre eller høyre side på girkassen din. Står i nærheten av drivakselen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...